Студенттердің өндірістік іссапарлары орта кәсіптік білімнің білім беру бағдарламасының ажырамас бөлігі болып табылады және бекітілген жұмыс жоспарына, оқу процесінің кестесіне және бекітілген практика бағдарламасына сәйкес студенттердің кәсіби жұмыс дағдыларын игеру, теориялық оқыту процесінде алған білімі мен құзыреттілігін тереңдету және бекіту мақсатында жүзеге асырылады.
Д-31 және Д-33 топтарындағы мектепке дейінгі жастағы «байқау және сынақ тәжірибесі» бірінші семестрде басталып, екінші семестрде каникулдан кейін жалғасты. Тәжірибелік сабақ орны - ГККП питомнигі - Щучье қаласы, «Ақбота» бағы.
Барлық студенттер жаттығуды уақытында бастады. Интернатура барысында оқу-әдістемелік жұмыстың мақсаттары мен міндеттері айқындалды, мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудағы жұмыстың тиісті формалары мен әдістері таңдалды.
Бірінші күннен бастап барлық студенттер практика жоспарына сәйкес жұмысқа қосылды. Режимдік сәттер, сабақтар өткіздік, атқарылған жұмыстарға талдау жасадық, тиісті құжаттарды сақтадық, сонымен қатар студенттер Жаңа жылдық ертеңгіліктерге белсенді қатысты.
Машықтану кезінде студенттер барлық режимдік сәттерді, тағайындалған топтағы күнделікті тәртіпке сәйкес, бейнелеу өнері, сөйлеуді дамыту, дене тәрбиесі, математика пәндерінде басқалармен таныстыру үшін сынақ сабақтарын өткізді. Сынақ сабақтарын өткізу үшін жиынтықтар жасалды, жабдықтар дайындалды. Сабақтар дәстүрлі және дәстүрлі емес түрінде өтті, барлық сабақтар нәтижелі өтті, балалардың дамуы бойынша тапсырмалар сәтті таңдалды, сабақта жұмыс жасаудың әртүрлі әдістері мен әдістері қолданылды. ТШО сабағында көрнекі және үлестірмелі материалдар кең қолданылды.
Педагогикалық практикадан өту барысында студенттер өзін мұғалім сияқты сезінуге мүмкіндік алды. Бұл олардың таңдаған мамандығына жаңаша көзқараспен қарауға, барлық жауапкершілікті сезінуге көмектесті. Сынақ тәжірибе студенттерде кәсіпке деген тұрақты қызығушылықты және балаларға деген сүйіспеншілікті оятады, бірақ сонымен бірге қолданыстағы дағдыларды үнемі тереңдету және жетілдіру қажеттілігін туындатты.
Әдіскер: Коверчик К.В.