Тыныс-тіршілікке қауіп төнген кезде балалардың қауіпсіздігін арттыру мақсатында Ақмола облысы білім басқармасының жанындағы " Жоғары педагогикалық колледж, Щучинск қаласы "ШЖҚ МКК жанындағы "Гүлдер" шағын орталығында "Қауіпсіз терезелер"профилактикалық іс-шаралары өткізілді
Акция аясында педагогтерге балалар үшін қауіпсіз ортаны қамтамасыз ету және өлім мен жарақаттанудың, сондай-ақ МДҰ-дағы балалармен жазатайым оқиғалардың алдын алу бойынша жұмыс орнында жоспардан тыс нұсқама өткізілді. Ата-аналармен және балалармен балаларға өмірдің әртүрлі түрлерінде қауіпсіз мінез-құлық ережелерін үйрету бойынша профилактикалық іс-шаралардың қажеттілігін талқылады.
Балалармен жұмыс келесі бағыттар бойынша жүргізілді:
1. "Танымдық қызмет":
"Балабақшадағы және үйдегі мінез-құлық ережелері"тақырыптары бойынша ЖББ жүргізілді;
"Қиындық болмас үшін өзін қалай ұстау керек".Қарау
"Аркадий паровоздар" сериясындағы анимациялық фильмдер.
2. "Коммуникативтік қызмет":
көркем әдебиетті оқу: Шорыгина "қауіпсіз ертегілер"," танымдық ертегілер"," сақ ертегілер", в.К. Полынова " мектеп жасына дейінгі балалардың өмір салты. Жұмысты жоспарлау. Әңгімелер. Ойындар".
"Қиындық қайдан пайда болуы мүмкін?"; "Қиындықты қалай болдырмауға болады!».
3. "Бейнелеу қызметі":
балалар мен ата-аналардың бірлескен суреттері: "назар аударыңыз! Ашық терезе!»;
4. "Зерттеу қызметі":
әңгіме: "ашық терезелердегі мінез-құлық ережелері"; " ашық терезе!». Дидактикалық ойындар: "не үшін?"; "Мен бастаймын, ал сен аяқтайсың"; "қиындықтан қалай құтылуға болады".
Рөлдік ойын: "ТЖМ", " үйде жалғыз!».
5. "Дене белсенділігі":
ашық ойындар:" тұзақтар","тыныш жүгіру".
Ата-аналармен жұмыс:
1. Ата-аналармен жеке әңгімелер: "балаларды қараусыз қалдырмаңыз!»
2. Ата-аналарға арналған кеңестер: "назар аударыңыз терезе!"; "Қауіпсіз терезе!»;
3. Ата-аналарға арналған жадынамалар:"ашық терезелердегі мінез-құлық ережелері".
"Қауіпсіз терезелер" акциясы бойынша профилактикалық іс-шараларды өткізу бойынша жұмысты талдай отырып, қорытынды жасауға болады:
- іс-шараларды жүйелеудің арқасында ата-аналар балаларды ашық терезелердегі мінез-құлық ережелерімен таныстыру әдістері мен әдістері туралы білім деңгейін арттырды, ал балаларда өмір қауіпсіздігі ережелерін білудің іргетасы және әртүрлі төтенше жағдайлар мен жағдайларға сәйкес олардың мінез-құлқын реттеу мүмкіндігі қалыптасты.